Stránky

středa 29. května 2019

Tip na výlet | Úvodem

Velmi ráda cestuji a někdy se mi poštěstí narazit na něco krásného a vzpomínku na to bych si chtěla uchovat. O tom krásném bych pak ráda povyprávěla, předala své zkušenosti, a když bych nalákala potenciální cestovatele, bylo by to ještě krásnější. 
A na jaké výlety se můžete těšit? Cokoliv, na co si vzpomenete. Hrady, zámky, přírodní rezervace či úkazy, rozhledny, muzea, výstavy, nějakou tu procházku nebo zříceniny. Výletím spíše po Moravě. Takže okolí Brna, Jihlavy, Bystřice nad Perštejnem, Blanska… Mám spoustu nápadů, protože jak jsem psala v minulém článku, vše si zaznamenávám posledních asi šest let. Budu muset zapátrat v paměti, ale těším se, až některé články budu zpracovávat a kdo ví.. třeba Vás opravdu nalákám ☺

Takže. Představím lokalitu, napíšu své dojmy, přidám několik fotek a na závěr tu naleznete mapu naší země a na ní vyznačené místo, kde se daná oblast nachází. Mapu jsem si vypůjčila na stránkách Mapa České republiky. S touto mapou jsem si trochu pohrála. S pomocí mapy na seznamu jsem na ní vyznačila města krajů a jednotlivé kraje jsem pak vystřihla a na nich naznačila menší města. Jinou barvou pak zvýrazním onu lokalitu, kam byste mohli na výlet. Přiznávám, že to byla docela fuška, ale jsem spokojená. No, však uvidíte ☺

Já jen doufám, že se Vám tato rubrika bude líbit, navnadím Vás na výlet a případné komentáře, jak se Vám tam líbilo, mě také potěší. Nebo máte návrh, kam bych mohla zavítat já? 

4 komentáře:

  1. Na tipy se těším, sama jsem z Vysočiny, takže na doporučení z okolí si ráda počkám :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápadů mám opravdu hodně, jen času je málo. Ale v týdnu by snad mohl být první tip :)

      Vymazat
  2. Ooo, tak na tipy se moc těším. Cestování je jednou z mých vášní. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)